duminică, 7 octombrie 2007

publicitate neconventionala

Sunt un mare fan al promovarii funky, creative. Mijloacele de publicitate neconventionala prind din ce in ce mai bine si in Romania. Oamenii incep sa aiba gusturi din ce in ce mai heterogene, mai greu de prins. Un must have pentru advertiserii noii ere. Iata cateva forme:

- publicitatea in lift: claustrata, redusa ca expunere vizuala, de tip mass-market (atunci cand nu e vorba de lifturile de la Grand Marriot Hotel). Te scapa de chinul conversatiei si ofera un refugiu intelectual celor care nu agreeaza zgarieturile "marean + andrea = love". Aduce bani frumosi: 110.000 $ pe prima jumatate a lui 2007 pentru Elevate, la 1500 de lifturi si aproximativ 270 000 persoane audienta. Un business in crestere cu 40% fata de anul trecut.

- publicitatea in toalete: fara concurenta, cand ai vezica plina. Oops Media a facut bani frumosi in Romania in ultimii ani, a reusit sa isi dubleze cifra de afaceri pe 2007 si e in extindere. Pentru privitori e inedit, iar advertiserii se aleg: Partea proasta e ca nu toata lumea vrea sa isi asocieze brandul cu ideea de evacuare si in plus pare o forma misogina de publicitate, atata vreme cat afisul e doar pe peretele cu vasul de WC. Dar pana la final cea mai tare reclama e tot cea de baza: Give piss a chance!

- publicitatea pe biciclete: dinamica, invita la sport si necesita o investitie minima. Inconvenient in Romania: lipsa pistelor de biciclete. La noi nimic deocamdata.

- publicitatea aeriana: tinteste sus - clienti corporatisti, ideal multinationale, banci, cazinouri. Tractarea unui banner costa sub 400 de euro/ora. Necesita spatii largi in care sa poate fi observata si este restrictiva, pentru ca nu poate fi prestata deasupra orasului aglomerat si cu zgarie-nori. Nu e cazul Bucurestiului.

- publicitatea pe masini si in taxi-uri - pe tetiere, la exterior, colante pe portiere sau afisaj luminos deasupra. Costa cam 1o euro un mesaj publicitar pentru 2 saptamani/masina.

- publicitatea pe stadioane - avantajul e ca pretul de afisare a unui mesaj publicitar pe stadion este de 5-6 ori mai mic decat cel al unui spot TV

- publicitatea vizual- olfactiva - adica trebuie sa miroasa ca sa o vezi

- publicitatea pe obiecte mici - cartele de metrou, bilete autobuz, cutii de chibrituri.

In curand, publicitatea pe oameni si pe animalele de companie. Tatuaje, implanturi dentare, unghii branduite. Produse pentru femei promovate de o turma de bichoni maltezi pitici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

septembermedia.blogspot.com - si aici baietii astia ofera tot felul de solutii de publicitate neconventionala.

tavya spunea...

Cei de la MVcom.ro stiu ca ofera o gama destul de completa de metode publicitare mai neconventionale sua aparte (pe bicicleta, cu miros, sunet, afise 3D etc)

Unknown spunea...

Uite niste biciclete publicitare nice. www.bicicletepublicitare.ro

Anonim spunea...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.

 
Add to Technorati Favorites