joi, 18 octombrie 2007

Sarbu imi place

Am aflat cu placuta surprindere (Thanks ZF) de numirea omului de afaceri Adrian Sarbu in functia de director operational (COO) al intregului grup american de media Central European Media Entreprises (CME).

Imi place stirea din mai multe motive:
- este prima mare promovare importanta a unui executiv roman in conducerea unei companii listate pe piata bursiera internationala - in valoare de 3,5 miliarde de dolari. Era timpul sa iesim la vedere, peste nivelul middle management cu care ne-am obisnuit sa ne prezentam ca romani in diverse companii din lume. e o intarire viguroasa a calitatii de roman..
- promovarea vine natural, dupa ce Sarbu a fost pe rand fondator Mediapro in 1990, partener CME incepand cu 1995, coordonator al operatiunilor CME in Romania in ultimii 12 ani. Din 2006 devine Director Regional al CME in Cehia, Slovacia si Romania.
- Seful lui, Michael Garin - CEO la CME, zice despre el ca este "cel mai talentat executiv cu care a lucrat"
- imi place de Sarbu ca om de afaceri si ca prezenta de spirit. Discret si dinamic, nu s-a oprit din expansiune si este un model beton de business.

Un comentariu:

Anonim spunea...

se stia de mult acest fapt, doar ca acum a fost numit oficial...oricum, nu stiu cata placere ti-ar face sa lucrezi ptr el ....daca il admiri atat, dar intr-adevar din afara este un model ;)

 
Add to Technorati Favorites