marți, 11 septembrie 2007

Mircea, ce nu e show-biz e biz

L-am auzit pe badea (mircea - A1) spunand intr-o zi ca totul in jur e show-biz. e adevarat partial, fully e adevarata doar a doua parte a cuvantului. Totul in jur e biz...show-ul e doar o parte a sa, iar TV-ul, spectacolul, evenimentul cu public este doar pentru bizniss-urile care vor imagine, aparitie, reflectoarele on. Cei mai multi oameni de afaceri fac multi bani pe intuneric.. asta inseamna ca tot ce nu e show-biz este doar biz...

Dar dincolo de asta, Mircea intuieste bine trendul care va propulsa lumea de business a secolului in care suntem: sincretismul, combinatia inteligenta, fuziunea de idei produce mult mai mult decat inovatia simpla, solitara. Nu mai stim daca pachetul Happy Meal de la Mc Donalds e un produs sau un serviciu...tocmai pentru ca nu e o ecuatie, simpla, ci un mix strategic.
Apropos de show-biz, cei doi geniali suedezi - care au facut din teorie o practica de business - Jonas Ridderstrale si Kjell Kjell Nordstrom, vorbesc in cartea lor "funky business" despre societatea cuvintelor compuse. : divertismentul educativ, caffe-latte, universitate corporatista, divertismentul informativ, invatamantul la distanta, cina TV, vizual-ergonomic, e-mail...iar eu as adauga si show-biz-ul aici.

Badea cred ca intelege acest lucru: viitorul ca o societate a cuvintelor compuse.

in comentariul meu urmator zic mai multe..

Niciun comentariu:

 
Add to Technorati Favorites