luni, 12 noiembrie 2007

Magazinul Cocor face rebrading

La mai bine de treizeci de ani de la deschidere, Cocor, centrul comercial ex-comunist a decis ca e momentul pentru rebranding. Proiectul, initiat in colaborare cu firma de consultanta CPP Management Consultants, vizeaza transformarea magazinului intr-unul de tip Luxury Department Store, asemenea veteranelor Saks (New York), Harrod's (Londra) sau galeriilor Lafayette (Paris). Deschiderea noului centru comercial este estimata pentru primavara lui 2009. Asta e stirea oficiala si pare ca re-branding-ul a si pornit deja.

Cocorul are cateva asset-uri definitorii pe baza carora se poate gandi o dezvoltare a vanzarilor si re-inventarea din punctul de vedere al imaginii: - locatie centrala, "are de toate si nu e nici prea scump", are covrigi buni la cuptorul de la parter. Este acceptat ca e cam prafuit, vinde produse comune magazinelor sarace - covoare, perdele, draperii, etc. si e prost organizat si marketat. Plus, la bursa zvonurilor umbla vorba ca managementul magazinului face bani frumosi dar cam negri.

Ce mi se pare grabit in acest moment este comunicarea aspiratiei de a atinge impactul de tip Harrod's sau Lafayette. Cine a fost acolo stie ca e greu pentru un magazin de dimensiunea Cocor sa egaleze acele standarde. Nu e greu sa aduci aici cateva branduri grele, chiar daca oferta de spatii comerciale e din ce in ce mai mare in Bucuresti. Dar hai sa pastram proportiile. Bucurestiul e inca un oras de provincie in dezvoltare.

Pana la urma, suntem convinsi ca doritorii de marci nu vor tine cont de aceste mici rautati iar doamnele din Upper-Side vor navali in magazin sa lase banii inauntru. Asta era si miza.

Niciun comentariu:

 
Add to Technorati Favorites